Wednesday, November 15, 2006

~peRihaL naMa~

dulu kat sekolah..

cikgu selalu bising..
nama panjang sangat..
macam-macam ejaan..
ade double vowel..
ader huruf yg double..

tp..

nanti bile aku jadi cikgu..

aku tak leh marah kat anak murid aku..
aku tak leh marah diorang kalau nama diorang panjang..
aku tak leh marah diorang kalau ejaan nama diorang ade double vowel..
aku tak leh marah diorang kalau ejaan nama diorang ade huruf yg double..

sebabnyer?

name aku pon panjang..
ader 20 huruf campur nama bapak aku..
itu aku tak campur binti..
name aku bile dieja ade double vowel..
nama aku bile dieja lagi ade huruf yg double..

nampaknye..

aku akan jadi cikgu yang baik..
sbb aku takkan marah anak murid aku kalau nama diorang panjang..
kalau ejaan nama diorang ade double vowel..
kalau ejaan nama diorang ade huruf yg double..

mmg aku tak boleh nk marah..

4 comments:

Rosyada said...

meh nak try eja nama Alin:

Fazlin Farieza Yussuff

betul tak??

hehe

Alin Yussuff said...

ohh
syada terer..
btol dah tuh...

Nisa Kamaruddin said...

hohoho~~~ try eja name durra lak~~

seksaa!!!

Anonymous said...

jgn gi tau durra sy tak reti eje name die lagik...ehehe