Monday, March 26, 2007

secondary..

the conversations occurred while i was on the phone with my god-father..

uncle: so..everything ok?
me: ohhh semua ok...ok jer...
uncle: semua? uncle tanye diyer sorang jer..semua? ader lg sorang ker?
me: ehh mane ade..semua laaa..life..hidup..
uncle: ohh igtkan semua tu termasuk yg lg sorang tuh..
......
uncle: balik cuti brape lame?
me: ohh 2 bulan..
uncle: ohh sempatlah balik muar..boleh la isi borang skali..
(my atok is a tok kadi..so he has all the forms for one who wants to get married)
me: tp alin xde calon laa uncle..mane boleh isi borang..
uncle: ehh buleh..isik jer la dulu.. name biar kosong..
......
uncle: so keje x skrg ni?
me: x..cume ader ngan kolej but it depends on events and my timetable..so nasib la..gaji x tentu la every month..
uncle: xpe..yg tu secondary jer..ehh bukan..yg tu third one..
me: eh kenape third?
uncle: ye la..yg first tu is your studies..yg third one is getting extra money..so yg secondary tu is finding one utk isi borang la balik nnt..

hahaha..i cant help but laughing..ye la uncle, nnt alin carik la calon..hehehe..

3 comments:

wanee ahnal said...

hahaha!! kelakar giler ur godfather alin!!! isi borang but leave out the name first~ secondary: cr org utk jd calon????? hahahhaha giler sporting n kelakarr~!!

Alin Yussuff said...

diyer yg concern lebey..
susah2 i suruh je diyer carikkan..
hahahahhahahahahahaha...

mie said...

xyah ssh2....
agen pencari jodoh de di sini...
haaaa....