Wednesday, February 13, 2008

Semakan daftar pemilih.


Ok, nama di database SPR sudah disemak. Cik Alin akan mengundi untuk DUN Sitiawan, untuk Parlimen Lumut. Berdebar sudah. Duk dak duk dak. Pes taim ni. Haha. Eh, macam yang lain sudah berkali-kali je mengundi. Marilah. Mari kita apply cuti. Kedek-kedek berjalan ke HEP. 'Saya nak minta cuti untuk sekian-sekian haribulan. Saya nak mengundi. Ini borang hijau saya.' HEP tak nak bagi cuti? Mana boleh. Ini tanggungjawab ni. Masa depan saya dan rakyat. Sudahlah. Saya yakin cuti saya akan di-approve oleh HEP. Ah, mungkin masa mengundi nanti memang sudah diumumkan cuti pon. Beria sangat nak minta cuti ni, Cik Alin. Haha.

Meh, kita turun mengundi, jom.

*Teruja melihat nama sendiri bersama nombor-nombor dan status yang tak paham. Tapi, Azwan kata maksudnya kena turun mengundi lah tu. Baiklah.*

2 comments:

Jarod Yong said...

oh...
cuti untuk undi + lari dari klas boring IPBA!
nak juga!
=D

Alin Yussuff said...

jarod:
u nak cuti juga? tak layak mengundi tak dapat cuti. hahaha.