Monday, November 19, 2007

Saya rindu ayah saya.

Semalam, 17hb November 2007.
Genaplah enam bulan pemergiannya.
Tak terkata kerinduan di hati. Terlalu tebal.
Masih belum puas dengan kasih sayang yang dicurahkan.
Masih menginginkannya.
'Ku harungi hari demi hari, bersama wajah tak mungkin akan kembali.'


I miss.

Al-Fatehah.
Semoga rohnya dicucuri rahmat.
Amin.

----------------------------------------------------------------------

*UPDATED*

Sesudah entri dipos, air mata mula bertakung. Ah, telefon Mama. Bagitahu, sangat rindu sama Ayah.

Tut tut, tut tut, tut tut.
Hello, Alin.
Hello, Mama kat mana?
On the way nak pergi sekolah. Kenapa?
Semalam 6 bulan. (air mata menitis laju).
Sekejap je kan, 6 bulan dah. (turut menangis).

Biarlah kami menangis.
Kami rindukan orang yang sama.


Air mata menitis lagi.
Ya Allah, berikanlah ku kekuatan. Tabahkanlah hati ini.

8 comments:

Miss Aini said...

to love him, is to pray for his soul and keep on being a good gurl ;)

Alin Yussuff said...

thank you.

soyasofya said...

alfatihah~

cry4freedom. said...

Be strong :)

Alfatihah to him. May him rest in peace.

ainishamsi said...

cik alin,
semoga terus tabah dan sabar. sama-sama doakan dia. Al-fatihah~

Alin Yussuff said...

Thank you Soya, Azwan and Aini.

Semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang yang beriman.


Amin.

Imran Yusuf said...

Semoga Allah mencucuri RahmatNya dan dia dimasukkan dalam golongan hambanya yang soleh. Amin.

(Saya terjumpa awadan serach "orkid") :)

Imran Yusuf said...

(Saya terjumpa blog awak ini semasa saya surfing dan search perkataan "orkid")
:)